Followers

Saturday 3 December 2011

I want this !

sometimes susah jugak nk dpt ape yg kite nk so hanye mampu je la letak gambar dia dkt blog and someday i go to work earn my own money then i will buy it by myself i wont ask my bf or anyone to give this stuff to me bcoz i dont like to troublesome people i mean klaw nk something usaha la sendiri beli sendiri x pyh nk mintak org tu baru betul :D

awww so cute pink blackberry but i never saw tihis pink BB ever 

ok purple pun comel :)


awww purple again !

but actually klaw x dpt nk beli blackberry yg color2 ni pun beli yg biase sudah then beli la cover dia kn senang



mcm cool tgk BlackBerry 9900 awww sbr lisa someday i will own it i will buy it using my own money :)


klaw x dpt nk beli BlackBerry i will buy an iphone oh my god kenape la iphone ni mhl sgt kn ? cube jual  RM1.50 je sumpah aq beli 10 biji kot LOL :)



ade ipad pun best jugak kn ? LOL klaw bole semue gadget aq nk just x ade budget je klaw ade da lame da beli all this stuff so nk keje nk beli this stuff

ok the truth is i dont know what should i write on this lovely blog so i just wrote anything that i feel like wanna put it on my blog till then 
sincerely,lisabeats 








No comments:

Post a Comment